huga!

vilket väder! varför var det tvunget att regna när jag måste pallra mig ut...??
usch...20 minuter kvar innan jag måste gå till bussen så jag hoppas det hinner sluta innan dess. nog för att jag äger ett ruggigt snyggt paraply! rosa med svarta prickar=)

ska bli kul att gå till bm. mest ska vi väl prata om min sjukskrivning/inte sjukskrivning antar jag, men hon kommer säkert klämma och känna på magen också. annars ber jag henne göra det. är så nyfiken på om h*n vänt sig därinne än. känns ju så, men jag kan inte förstå hur h*n ligger.....

har en lång lista om vad jag måste göra sen när jag kommer till stan..kommer nog inte ens hinna hälften. ska ju träffa inger också för lunch och det kändes som prio ett. första bussen hem går ju ändå först kring två så..

nu måste jag skynda mig och borsta gaddarna innan det är dags att kila!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar