inte riktigt som jag tänkt mig

beställde ju 3 par skor från skopunkten. dock var de bruna tyvärr slut..
blev ett par likadana som de vita fast blå. tänkte att det kan vara snyggt i höst till jeans och en brun mysig tröja eller cardigan.

har sovit länge idag. så underbart. vakna tillsammans och framförallt att få vakna utan väckarklocka.

M är ute på gården och jobbar som vanligt och jag sitter här vid datorn för min dagliga dos.=) kollar diverse bloggar och uppdaterar min egen.
funderar på att gå och höra med honom om han skulle idas fara och köpa socker, jäst och mjöl. vart sugen på att baka vaniljbullar, men eftersom jag bakat så mycket på sistone så är det mesta nu slut. och trots att det inte alls är speciellt långt till affären så är det för långt för mig. ingen idé att ens försöka. vet hur det kändes sist när jag och jossi gick dit...suck...

nu ska jag ta och fräscha till mig lite.
och förhoppningsvis kommer det lukta gott av bullar här snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar