klädproblem

har precis gjort mig iordning. väntar på att M ska komma tillbaka. han for och gjorde några ärenden under tiden, sen blir det att fara och kolla på badkar.
blev klänning idag, trots vädret, men det är inte mycket annat som är skönt längre. tog på mig jeans igår när jag skulle till bergnäset, men lånade omgående ett par mjukisar av jossi när jag kom dit.
mitt problem just nu är att jag inte har ngn jacka.inte direkt så man vill köpa ngn heller som man kan ha i 8 veckor....suck..blir kofta på kofta om man ska vara ute.

känner mig supernöjd med håret. svart..det är sååå mycket mer jag trots att det säkert fär många inte är ngn större skillnad. färgade även mina ögonbryn som har en tendens att bli blekta i solen. och nyss är naglarna målade. så med andra ord, känner mig som en ny människa! =)

efter badkarstittandet blir det nog att sätta igång med gården här ute, men jag skulle gissa att det till en början kanske inte finns så mycket för mig att göra. får nog roa mig inomhus istället...


Kommentarer
Frida

Vad fint! Jag vill oxå göra nåt med mitt hår! Känner mig sliten..måste bli en åtgärd snart =)

2007-07-10 @ 15:49:03
Anna

frida: jo det känns toppen! svarta jag igen=) synd bara att man tröttnar så snabbt...
men du r ju så fin i håret! vi kan byta? =)

2007-07-10 @ 16:51:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar