krönikör

nu ska här ätas frukost. rostade mackor med marmelad och ost och te. mums!
dygnet är något vänt nu när vi har semester, men det är mysigt det med.

igår var vi bortbjudna på jordgubbar och glass. var mycket mysigt. och idag bär det nog av till töre.

har funderat mycket de senaste dagarna på vad jag vill göra av mitt liv. visst nu är det ett bra tag kvar innan jag måste göra annat än ta hand om vårt barn, och den tiden ska jag försöka se som en möjlighet till att få fundera ut min framtid.
igår kom jag fram till en sak som jag verkligen tycker om, och det är att skriva. krönikor. det hade vart nått! men hur lätt är det att få ett jobb inom det då??

aja. hinner tyvärr inte svamla mer just nu. ska äta lite mackor nu med älsket.

har ni tänkt på hur gott det luktar när man rostar mackor?......


Kommentarer
Sassa

Jag hittade din bok för någon vecka sedan, början av den iaf. Kommer du ihåg den? =) Jag tror du skulle passa alldeles utmärkt på ett arbete där du får uttrycka dig i skrift. Puss o kram

2007-07-21 @ 19:26:16
inger

Du är otroligt duktig att uttrycka dig skriftligt... ja inte för att jag tycker att du är dålig på att prata heller... Mamma (Jann) var likadan... när hon vill ha nått sagt så skrev hon ner det... ni har båda skriftens gåva... tycker att dina tankar på att bli krönikör... är helt rätt... :-))

2007-07-21 @ 20:11:47
Anna

sassa: jaså? sedär, den har jag nog kvar någonstans, plus det jag fortsatt skriva på den på en massa utspridda papper överallt..=)
tack sötnos, men kan du fixa ett jobb till mig då? =P
pusspuss
inger: tack!! jo jag vet att mamma också skrev mycket. synd bara att det är så lite som finns kvar...
puss och kram

2007-07-22 @ 14:27:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar