mer utvilad

nu har jag fått vila lite till idag och jag känner att det behövdes. har mycker mer energi nu...
har vikt tvätt och fortsatt tvätta det som var kvar och nu är snart maten klar. idag blir det chili con carne, fast med majs i istälelt för bönor. mums!
ska ha en fortsatt lugn dag. ta allt i mitt eget tempo.
har inte ens gjort mig iordning idag. myskläder och ett diadem. soft...

Liten lever om som vanligt. lite lugnare idag dock men började leva om för en stund sen. hungrig skulle jag gissa? och det är mamma också. så nu ska vi ta och äta lite middag...


Kommentarer
madde

Åh så härligt ni verkar ha haft det på semestern=) Hade också velat göra något sånt =)
Hoppas allt är bra med er=)

2007-07-26 @ 21:47:03
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

madde: jo det var underbart! skönt att få komma iväg, om än bara för ngn dag.
allt är bra här, lite slut efter resan bara så nu är det uppvilning som gäller.=)
hur har ni det då?

2007-07-27 @ 00:04:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar