obotlig trötthet

dagarna fortsätter i trötthetens tecken. förstår inte vad det är med mig...eller är det "bara" graviditeten som spökar? känns som jag skull kunna sova dygnet runt.

nu har jag lyckats pallra mig upp och hade tänkte att jag ska dammsuga lite medans M gör det som måste göras idag ute på gården.
imorgon är semestern slut. suck...trist att inte få vara med M hela dagarna och ångest över att jag inte vet hur jag ska lösa det med mig egen jobbsituation. har ju egentligen 3 veckor kvar att jobba, men det går inte. det är inte fysisk möjligt. och även fast bm/läkare  kan sjujkskriva mig finns det ju risk att jag då inte får ngn ersättning från försäkringskassan. det bästa är alltså om jag kan pussla ihop det själv...

nä, nu ska jag dammsuga. sedan fixa till mig lite och hoppas på att det M ska göra inte tar allt för lång tid. blir en myskväll ikväll med gomiddag och film..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar