oh my god!!

NU är min kropp slut kan jag lova. var bara precis så jag orkade packa upp från handlandet idag... nu är det soffan med fossoingarna i högläge som gäller.
men faktiskt hade det gått himla bra. trodde inte jag skulle orka så mycket som jag gjorde, men med lite hjälp av skåpen på smedjan där jag kunde lasta av mig lite, plus inger, räddare i nöden, så gick det ju riktigt bra! =)
tror att jag fick gjort att på listan, trodde inte ens jag skulle hinna/orka med hälften.

ska greja på ikväll med det som är inhandlat. eller kanske imorgon. får se hur mycket jag orkar...
ska i alla fall ta ett mysigt bad tillsammans med älsket. har köpt svarta fina blockljus till badrummet som skall användas samt badolja och badskum. får se vilket av det det blir..mysigt när vädret är så hemskt.

återkommer senare med vad som handlats och kanske till och med lite bilder....
nu ska jag vila!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar