penta!

imorgon blir det stan med lillasyster Jossi. lönen har ju kommit och jag är i STORT behov av lite mammakläder. eller jag ska försöka köpa klänningar och tunikor som även går att använda sen. byxor struntar jag helt i, det är ändå så oskönt...
ska även se om jag kan få ngn tid hos en frissa. är sugen på en permanent. ja, tro det eller ej! =) som mitt hår är nu är det varken eller, inte lockigt och inte rakt. platta det kan jag göra även om jag pentar det så en permanent blir det. synd bara att det är så himla dyrt..
nått sånt här hade jag tänkt mig:



dock krävs det nog en del fix för att få det att se ut som hennes..hoppas bara att det blir nått. håret kan ju bli lite skumt när man är gravid. hoppas jag får en tid snabbt i alla fall..blir ju alltid så ivrig när jag kommer på nått.

nu har det tydligen fått för sig att de ska skicka skorna från ellos i alla fall. trots att beställningen är annulerad. suck. nu åker man väl på frakten trots att jag inte ska ha dom. aja. om de kommer så hoppas jag verkligen att de inte är fina så jag måste behålla dom...

nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det snarklådan för min del. dödstrött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar