pust!

nu är alla turkietbilder insatta. men nu är både limmet och fotoalbumena slut så nu kan jag inte göra mer....
inte direkt att jag gråter för det.

imorgon ska jag till bm igen. får väl se vad hon säger om sjukskrivning mm. i och för sig vill jag inte bli sjukskriven eftersom jag ändå knappast får ngn ersättning från försäkringskassan.
ska i alla fall bli kul att gå dit. dels för att jag åter ska till hon som jag gillar så mycket, plus att vi misstänker att Liten har vänt sig. känns inte alls likadant som tidigare. dock är det ju inte så vanligt att de vänder sig så sent om de låg rätt innan..får se vad hon säger.
efter det ska jag in på jobbet. dels för att säga hej och skryta med min stora mage.=) dels för att fixa lite grejjer..
sen far jag in till stan och ska uträtta en massa ärenden innan jag ska träffa inger för lunch. mys!!

med andra ord har jag en fullspäckad dag framför mig imorgon. kommer sova gott sen=)

nu ska jag slänga mig i duschen, fräscha till mig litegrann. sedan gå en sväng med lilla kira. (som nog har fått löss...stackars..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar