shoppoholic?

idag är det storm, så jag är glad om jag slipper sticka näsan utanför dörren destomer...

har hittils idag hunnit med en frukost bestående av te och kökt ägg, dammsugit hela huset (samt soffa), bäddat och plockat undan en massa av mina kläder som jag har en tendens att sprida omkring mig. ja just det, vi har även hunnit tappa bort en hund...som nu är tillbaka som tur är.
ska nog inte göra många mer knop just nu. ska spara mit till senare efter att vi vart och köpt mer gräsfrön, för det är faktiskt något jag kan hjälpa till med. grejjade lite med det igårkväll men fröna vi hade räckte ingenstans..

har suttit idag på hm:s hemsida och kollat kläder. de har ju nu äntligen fått in höstkollektionen på hemsidan. de kanske har haft det länge, men jag har inte varit in där på ett tag. hur som helst hade de en hel del kläder som jag vill ha. precis som jag mindes från katalogen. suck..visst hade jag kanske kunnat beställa redan nu. hade varit bra att börja någonstans så det inte blir så himla dyrt sen. men det är ju så himla svårt att veta vad jag kommer att ha för storlek. jag blir överlycklig om jag skulle lyckas komma i samma storlek som innan, men min plan är ju att helst gå ner ännu mer. så jag avvaktar...dels kommer det ju dröja ett tag innan magen försvinner. (gravidmagen alltså) och sen lär man ju ha en hel del annat att kämpa med också.
jag vet, många säger att kilona bara rinner av en när man börjar amma. men tyvärr, jag har aldrig och kommer aldrig vara tjejen som tappar kilon gratis...det är den bistra sanningen.

7 veckor kvar. kanske lite mer, kanske lite mindre, men ca. sen kommer vi ha världens mest underbara lilla knodd...kan inte förstå. ändå lägtar jag..för er som aldrig har varit gravida: det går inte att förklara känslan. jag önskar jag kunde. det är bara stort...
för trots allt gnäll är det det mest underbara jag någonsin varit med om. och det bästa har inte ens börjat än.

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar