slappardag (för mig iaf)

vaknat, ätit frukost och slappat.
nu vet jag inte riktigt vad ska hitta på för nått.
M ska precis ut och jobba på gården och det känns så himla trist att inte kunna hjälpa till med ngt...och här inne är allt redan gjort. har ingen tvätt, ingen disk, det är nydammsuget och städat..

jag tror jag ska hoppa i duschen och sen göra mig iordning så man ser lite anständig ut, för just nu sitter jag med håret på ända endast iförd undies..varmt härinne så man vill helst inte ha på sig så mycket mer just nu.

filmen igår var helt okej. inte så bra som jag trodde att den skulle vara, har sett betydligt mycket bättre. dock var dansscenen på slutet riktigt bra, men annars var det för mig endast en okej film.
men gillar ni dansfilmer så kan jag ändå rekomendera den, helt klart sevärd.

ikväll blir det kanske att gå ut och käka. sa höra om carro och erik vill följa med. kanske färjan om vädret tillåter..känns som att jag behöver komma ut och se lite folk. visst, vi har haft en massa besök hela tiden, men det är inte riktigt samma sak..

jag har börjat få ett sånt där brunt streck på magen. från naveln och ner. men även svagt savgt från nevlen och upp också.. konstigt att det kommer så himla sent.
nu är det snart bar 7 veckor kvar..jesus!
snacka om skräckblandad förtjusning...längtar så efter lilla pyret men förlossningen är ju inte direkt ett kapitel i mitt liv som jag ser fram emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar