solo

(blev ett sent inlägg då det inte gått att posta tidigare idag...)

blev en dag på stan med jossi idag. var skönt att komma ut bland lite folk, trist bara att man missade en hel soldag...

fick en del handlat i alla fall men tyvärr har jag fortfarande inget mer att ta på mig då jag inte hittade ett enda plagg som passade. usch. tur att det inte är sååå länge kvar i alla fall.

hittade en del babykläder:


baggyjeans

tröja med små döskallar på

set med byxor och luvtröja

samt en handduk med luva


känner mig supernöjd med det eftersom jag faktiskt sällan brukar hitta ngt till Liten.

blev handlar 2 par leggings i alla fall. nya svarta (mina är så urtvättade) och ett par marinblå. snyggt!

ett par örhängen. (likadana till mig och jossi), en sport-bh, fotoalbum, block+pennor (blir galen när det aldrig finns

ngt att skriva på här hemma), hårsnoddar, hårnålar..

så en del som sagt, men inget kul, förrutom bebiskläderna förstårs!

kollade även lite efter en ny parfym eftersom den jag senast köpte redan är slut. tog en massa prover på sånna där

"pappersstickor" och tror att jag till slut fastnade för en. sprutade den på mig själv innan jag for hem och nu kan jag inte

låta bli att snusa på handleden hela tiden..=) kenzo flower, heter den. hade en kenzoparfym tidigare som jag hade länge,

blev inte less den. känns som att det kan bli samma med denna.

har sprungit efter älsket sen jag kom hem:

- känn vad gott den luktar!

tror att han vart lite trött på mig till slut...jag med, så jag gick och vilade middag...=P


nu är jag då solo hemma. känns ganska skönt faktiskt. eller alltså jag älskar att umgås med min älskade M, men ibland är det

ganska skönt att bara få vara ensam. gillar dock inte att sova och vakna själv, men det ska nog gå bra..

blir kanske solo imorgon också, får se. fast då slipper jag i alla fall sussa själv, då kommer han hem sen på natten. och imorgon

kanske jossi kommer och håller gravida syster sällskap.=) vore mysigt! då ska vi mysa på med limpmackor och varm choklad som

jag lovat henne hur länge som helst..

ikväll blir det bara att softa. har en calippo i frysen och chokladbollar i kylen, så jag ska nog klara mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar