sommar igen?

dagen började grå och trist. eller egentligen med sol. i alla fall inatt när jag har varit uppe och sprungit.
blev himla sent igår. somnade nog inte förrän framåt tretiden.
klev upp kring nio och käkade frukost.
sen blev det massa massa mys i sängen igen fram till klockan tolv! vi fick en chock när vi såg vad klockan var. så då var det bara att ila iväg och göra det vi skulle.
så nu är vi hemma igen efter att ha varit och hämtat badkaret (!!!!) och köpte en massa rör som M ska gräva ner sen.

nu är han iväg en sväng. solen skiner för fullt men jag känner inte alls för att sätta mig ute i solen...blir nog kvar här inne men korsdrag och bra musik. kanske man skulle passa på att vila ögonen en liten stund också..?
var himla länge sen jag slog på en riktigt bra playlist att somna till istället för tv:n. kanske man skulel testa det?

Fergies låt går fortfarande på repeat, samt en nykomling (eg.gammal). Wish you where here med Pink Floyd. (tips från inger)

Igår hittade jag sidan med de snyggaste kläderna till vår lilla bebbe!! äntligen!! har letat och letat för att hitta ngn sida som har den där rätta stilen, men icke....var på väg att ge upp och funderarde seriöst på om man kanske skulle börja sy igen..men så kom den!
sidan heter Kidzshoppen.
det var som hämtat ur mitt huvud!!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar