spontanbesök

mysig kväll igår tillsammans med sassa. sällan man får spontanbesök sådär, det gillar jag=) eller egentligen är det ganska ofta vi får det, men inte av sassa..
skulle glo en film men blev att sitta och surra istället. mysigt. kunde ju till och med sitta ute på altanen trots att klockan var närmare nio.

efter besöket ägnade jag och M oss åt att försöka hitta en kryssning som skulle passa oss. men det var svårt...vet ju inte ens vad man riktigt vill göra, men jag tror att jag kan ha hittat ett alternativ som passar oss. i den ingår båtresa, men även 1 eller 2 nätter på hotell. det hade varit himla mysigt...om det nu blir ngt alls vill säga. för ska vi fara på detta innebär det att vi måste bila ner till sthlm..
får se vad som händer.

idag verkar det ju som att det är toppenväder.
M är redan ute och jobbar på gården, men sen efter lunch tror jag nog att vi kanske beger oss mot ngn sandstrand, om vädret fortfarande är toppen vill säga. känner att det hade vart skönt att göra ngt annat än att bara vara här hemma. och speciellt för M som jobbar hela tiden..försöker få han att förstå att han trots allt har semester..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar