tung mage

har precis sett klart en film. Natt på muséet. Har inte bestämt mig än  om den var bra eller inte...
har varit på bryggeriet och ätit middag i solen. var himla mysigt och maten var verkligen toppen.

imorgon ska vi till bm 14.00. hoppas att jag fortfarande stått ganska still på kurvan. som sist. men man vet aldrig.
har precis fått m att hjälpa mig ta på ett magbälte. var tveksam till att det skulle vara skönt, men eftersom magen bara blir tyngre och tyngre för avrje minut idag så var det värt ett försök i alla fall. och det var superskönt! blir att använda fler gånger kan jag lova.

nu kommer M med fika. ska fika lite och leta hotell..kanske får vi oss en liten semester trots allt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar