usch

har verkligen sovit länge idag. M hade ställt klockan så han steg upp. jag vaknade till på morgonkvisten och kramades lite men sen var jag borta igen...har inte ens hört när M kört traktor här ute på tomten..
men nu är jag vaken i alla fall. har precis ätit lite "frukost" och ska snart slänga på mig lite kläder.

och det här med kläder nu då..usch..
jag är verkligen less på att vara gravid nu. och med det menar jag inte att jag på nått sätt ångrar detta, bara att det gärna får gå 7 veckor snabbt nu.
jag känner mig fet (och då menar jag inte bara magen), tråkig, trött, tung...
tung har jag ju varit ganska länge nu, längre än vad som egentligen är meningen i och med mitt fostervatten. ganska tröttsamt kan jag lova...
och även fast jag kansek inte direkt blivit smällfet i mig själv så har jag då i alla fall gått upp i vikt + svällt så man känner sig inte direkt liten och nätt.
nä, nu vill jag inte vara stor mera....jag vill ta på mig fina sommarkläder och vara lite chick som alla andra..

nog klagande..
nu ska jag klä på mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar