vänt dygn

halv tolv....och fortfarande vaken...
förvisso har jag ju sovit ganska mycket idag. men det får man när man är gravid har jag hört..=)

en massa fler som börjar skriva kommentarer här på min blogg och jag måste bara säga: det är så roligt!!!! mer av det gott folk!!

har just sett film med M och lillasyster. Rika vänner, med Jennifer Aniston. inte bra, men inte heller dålig. den bvar helt enkelt bara skön att titta på. alla var om vi dödliga..gillar att kunna känna igen mig i folk i filmer och inte bara sitta och ha ångest över att jag inte har lika fint hem, lika mycket pengar eller är lika smal eller snygg. för ja, jag känner ofta så efter att ha sett alla dessa fantastiskt vackra människor i filmer. trots att jag vet att det är ett dumt ideal...

ska snart skjutsa hem jossi. ska nog övningsköra....

beställde hem 4 provbågar som jag sa tidigare. är lite sugen på ett par av dom...men jag har inte riktigt bestämt mig. de är ju inte dyra. kring 400 kr...med glad och allt.
de känns enkla och lätta att matcha. lättare än de 2 jag har nu...

vad tycker ni? de på bilden är bruna..blir bruna eller svarta i sånna fall..




Kommentarer
inger

jättefina... När jag köpte sist så tog jag med breda skalmar och jag är jätteless på dom nu. Jag vill ha nya men det kostar ca 6500 kr för mig :-( och det är ju inget som man bara hostar upp... Kramis

2007-07-13 @ 08:10:00
Dessi

Är in och läser din blogg då och då, men märker att jag inte riktigt hinner med:) Du är så otroligt fin i din mage! Det är inte sååå länge kvar snart.. Ha det så jätte bra! Kramar från "syster"

2007-07-13 @ 08:29:29
Anna

Inger: jo samam här..vill ha några lite enklare. men har du kollat på internet efter bågar??mycket mycket billigare och man kan beställa med progressiva glas och allt..kolla på: www.favoptic.se kanonbra sida! där jag beställt ett par och däreifrån dessa nya kommer.
kramar!
Dessi: vad roligt att du är och läser! =)
och tack vad söt du är som säger så, man känner sig inte direkt fin alla dagar kan jag lova...
nej det har verkligen gått snabbt..8 veckor kvar. hjäälp!! =P
hur har du det då??
sköt om dig! kramar!

2007-07-13 @ 15:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar