1 timme

innan jag slutar. då tar jag bussen mot stan för att möta upp med syster.
dagen har gått snabbt idag. det ar i och för sig alla dagar denna vecka. skönt! imorgon kvar och sen på fredag har vi föreläsningar hela dagen. alltså är kontoret stängt. skönt med omväxling.

så, vad var det nu jag skulle göra på stan idag?
hmm..

- present till jennifer (prio ett!!)
- mascara
- trosor
- läderrem (ska göra armband)
- och säkert kolla på lite kläder o sånt. =)=)=)

Liten lever om i magen. mer och mer för varje dag. älskar att känna h*n sparka och gå an. =)
dock ligger livmodern och trycker mot revbenen på ena sidan, vilket är mindre skönt.  men som med allt annat värt!
nu ska jag plugga lite teori, brukar vara så lugnt här mellan fyra och fem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar