åååhh

sitter nu här på min lediga dag i ottan och har preci fått i mig lite frukost.
ska snart bege mig mot stan...har ju det där teoriprovet idag. suck..jag känner på mig att jag inte kommer klara det. och det vore väl egentligen inte hela världen om jag inte gjorde det, men åååhh vad jobbigt.
snälla kan jag inte få klara det??? det hade varit så skönt att fix det nu med en gång och sen kuna släppa det occh bara koncentrera sig på körningen, som för övrigt går pissdåligt....
aja, jag går dit och provar i alla fall.. det kan ju inte annat än att gå åt fanders..=)

efter det ska jag träffa syster jossi på stan. hon tyckte det var hemskt att vara tvungen att kliva upp så tidigt (klockan elva ska vi träffas)..haha! snorisen=)
ska bli mysigt i alla fall. ¨
har en del jag ska kolla efter. bland annat hade jag tänkt köpa lite läderremmar och göra armband. ska leta efter mamma-leggings, en jeanskjol, mascara....
ska käka lunch tillsammans och försöka fördriva 3 timmar på stan. det är då första bussen går hem till rutvik. gissa om jag längtar tills jag skaffat körkort?? =P

blev riktigt ompysslad igårkväll av min M. åh, tänk att det är så underbart.
jag hade ont hela dagen igår. foglossning. brukar vara mest på morgonen, men igår ville det inte ge sig. fick ligga i soffan i M:s famn och bli riktigt ompysslad med kill hur länge som helst. underbart! gick och la oss först kring halv tolv och myste! =P

nu är i alla fall midsommar bestämt. blir bjummis från fredagen. då blir kira och Azlan nöjda!
vi far dit under fredagen, hälsar på i töre på vägen och sen kommer stuggrannen och hans sambo med deras lillknodd dit (3månader ca.) och även Erik och Carro. Blir nog himla trevligt, jag önskar bara att det inte ska vara så himla mycket mygg...snälla?

nä, nu ska jag sluta svamla en massa...skriver för att slippa vara nervös över provet.
ska borsta tanden och pysa iväg....
wish me luck!!


Kommentarer
Mia

Lycka till Anna! *håller tummarna*
Kram från mig å Emil

2007-06-21 @ 09:50:25
Malin

Lycka till!

2007-06-21 @ 10:07:01
Anna

Tack!! =)=)=)

2007-06-21 @ 15:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar