åtminstone EN craving kvar att njuta av..

har fått veta att besprutningen de har för jordgubbarna i sverige kan vara farliga för fostret....allavrligt?? får man göra så?? tydligen så är det inte inte färdigtestat och av den anledningen fritt fram för alla "jordgubbsodlare" att använda den...skumt..ingen information eller varning om det. okej, då kanske man ska tänka att det inte ligger så mycket sanning bakom, men om det ens finns en miljondels chans till att det kanske är så, så tänker jag inte riskera nått...så trots att jodgubbarna var en av mina cravings så tänker jag avstå...
däremot kan jag fortfarande njuta av vattenmelon. och det är precis vad jag ska göra alldeles snart.
bad M hämta lite till mig när han skulle hämta glass till sig själv. han kom tillbaka med hela melonen.....suck....
det är Formel 1 på tv just nu och reklamen tog slut...tur att man är prioriterad...?? =P

har grejjat på en del idag.
varit och handlat blommor till blomlådorna och krukorna. blev solrosor till krukorna och solvisare i plommonfärg och vitt till blomlådorna. nu är det bara rabatterna på baksidan som ska prydas också. blir nog mest troligt några slags buskar i dom. inte några stora utan små och runda och så med grus ovanpå jorden. kommer bli supersnyggt! svårt att förklara men jag ser det framför mig=)
efter det hälsade vi på M:s syster Christina med familj, handlade och sen fick vi Frida och Johan på middag. Christina med familj kom o hälsade på oss (egentligen frida som åker tillbaka till kalmar nu) och nu som sagt Formel1. Dock inte för mig..utan bloggande och sen ska jag spela Betapet=)

men först....melon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar