avvecklad

nu är jag avvecklad! =)
det gick bra på "mötet" med chefen. fick mycket positiv sagt om mig och det lät som att om jag vill komma tillbaka och det finns ngn tjänst sen när det börjar bli dags så är jag mer än välkommen. alltid roligt att höra att man är omtyckt och gör ett bra jobb!
vart borta nästan två timmar och satt och åt lunch och surrade. en skön paus...

nu slutar jag alldeles snart. och imorgon är det sista dagen..hoppas på att kunna åka med marina även idag som jag gjort resten av veckan. så drygt att stanna kvar efter stägning och vänta på bussen.
jag hoppas att det ligger lite paket och väntar på mig i brevlådan när jag kommer hem. från Tradera då så klart.
har hittils hunnit få en beige-vit mammablus, mammajeans samt ett par vita sandaler. allt passade utom byxorna tyvärr, men de kan nog användas efter att Liten kommit ut i världen.

längtar nu så otroligt mycket till tisdag då vi ska på UL!! kan knappt hålla mig! fast vi måste nog passa oss om vi inte vill veta vad det är för kön. lär ju vara ganska lätt att se nu...kanske..
får säga till de att vi inte vill veta. fast jag skulle ju inte direkt gråta floder om man råkade se...=P

på lördag ska M hjälpa syster+familj att flytta och sedan bär det nog av till Boden och Calle. Ska vara där och grilla först och sen är det Boden Alive. ska bli trevligt. M blir nykter så vi kan fara hem och sova sen. INte direkt så man är sugen på att sova borta..


Kommentarer
mia

Hej tjejen!
Förstår att du längtar till UL :-)
Ha det så bra i Boden!
KRAM Mia

2007-06-28 @ 21:32:41
Anna

Mia: jo det kan man lugnt säga att jag göra. jisses! hur ska jag kunna vänta till tisdag??? =)
gjorde du ett eller fler ul?
kramar

2007-06-28 @ 22:30:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar