bättre dag

än så länge i alla fall. och bara det lilla gör mig överlycklig. men pessimistkonsult som jag är minns jag att morgonen igår började lika bra som denna, ändå slutade dagen i princip i katastrof...aja, bara att se vad som händer antar jag.

har precis ätit frukost. hälsofil och havrekuddar som vanligt.
har en stund på mig nu innan jag måste gå. sitter i en grå klänning med vita ränder och vita leggins tills, men jag känner att det kanske var lite för kallt idag..ska nog ta på mig mina benvärmare och sassas svarta stövlar, samt min gråa kofta. ngn jacka har jag inte så det får räcka, har en extra kofta i väskan om det skule bli akut. som det blev igår när jag slutade jobbet och gick till bussen...vad händer bara frö att strö lite salt i såren? jo, det börjar spöregna!

nä, nu måste jag nog skynda mig lite....!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar