bra o dåligt

både och är det att det inte är strålande sol ute idag.
M har just farit iväg till Måttsund på rally. hade tänkt följa med men ångrade mig. jag vill inte följa med och förstöra för honom när jag vet att det kommer bli jobbigt för mig att stå hela dagen.
så min plan idag är att faktiskt lyssna på bm:s råd och ta det lugnt. ska försöka att göra så lite som möjligt.
just nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon. jag ´vet inte varför men jag tycker det är så himla mysigt att titta på...

imorgon är det jobb igen, men sen är jag ledig igen på fredag för jossis examen så det känns inte så jobbigt.

nu ska jag krypa ner under en filt här i soffan och bara må gott. får se hur länge jag klarar mig utan att bli rastlös..=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar