byta barnmorska?

kan man göra det? eller givetvis kan man väl det. det förstår jag också. men det känns ganska känsligt..
känner mer och mer att jag vill byta. hon jag har nu känns förvirrad och ger väldigt dålig info. blir bara värre och värre för varje gång..
jag försöker ta reda på så mycket jag bara kan på egen hand, men hon verkar förvänta mig att jag ska veta allt.. är det inte det hon är till för? att ge info...äh...ringde nyss och vart än en gång besviken.

hur som helst. om man nu byter..då hade jag velat byta vårdcentral helt och hållet, men samtidigt är det ju väldigt smidigt att gå här på porsön. åh, jag vet inte hur jag ska göra...viktigt att ha en barnmorska som man trivs med.


Kommentarer
maria

det är väldigt vanligt att folk byter bm, så trivs du inte med henne så byt! tror nog dom flesta känner sig mer eller mindre "dumma" när man byter bort någon. men man ska ju inte gå och vara missnöjd om man inte behöver. tycker jag.

2007-06-18 @ 20:56:44
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Anonym

Maria: nej självklart ska man inte det, handlar ju om en ganska viktig grej i ens liv..men hur gör man? man måste ju säga till sin nuvarande bm att man vill byta...huga...

2007-06-18 @ 22:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar