en hemsk vecka avklarad

det var väldigt länge sen jag skrev nu. dåligt med uppdatering. men efter några dagars "deprission" känner jag nu att jag är tillbaka=) jag kan väl inte direkt säga att jag haft en deprission, men det har itne heller direkt varit på topp. nu känns det i alla fall som att jag fått allt det tråkiga ur mig och kan fortsätta framåt. skönt!
jag pustar ut och ser åter med lycka framåt.

ännu en arbetsvecka är avslutad och avklarad. i princip i alla fall. i torsdags fick jag fara hem efter bara en timme. en natt utan sömn var mer än jag klarade av. har nu fått sova en massa, gråta en massa över ingenting, slappa en massa och fått en hel del kvalitetstid med min man vilket var precis vad jag behövde!

fredagen blev en riktig myskväll med pizza och tv-tittande från sängen. blev rastlös men gjorde trots det ingenting. var nog det bästa som kunde hända..
på lördagen var det storstädning av huset som gällde. varenda liten vrå är nu ren(känns det som i alla fall), gräset är klippt (tack vare min M), och till och med badrummet är nu skinande rent. om det är ngn som vill så lovar jag att det är helt riskfritt att slicka på toan....
efter städdag var vi runt o letade dynor till utemöblerna och nu äntligen har vi köpt. blev superfint tillsammans med lite nya ljuslyktor samt nya marinblå tabletter.
cissi, karlsson och persson kom på middag med grillning. var mysigt, men det blev en tidigt kväll.
så med andra ord, en väldigt lugn helg, som nog både jag och M behövde.

nu vet jag inte riktigt vad som väntar. solen skiner i alla fall, dock är det ingen direkt värme....




Kommentarer
Sassa

Ibland måste man få vara deppig, gråta och bara vara. Förhoppningsvis så känns det lite lättare efter det också. Dålig sömn kan få vem som helst ur balans. Hoppas att kommande arbetsvecka kommer kännas bättre =) Det är två-vecka va? Har du kanske lust att ses på tisdag en sväng? Puss o kram

2007-06-17 @ 16:05:35
Anna

Sassa: jo, det finns väl en anledning till att man bara vill gråta. det måste ju ur nånstans=)
japp, det är två-vecka så jag ses GÄRNA på tisdag! =) hoppas på att jag får sova gott natten innan så jag inte är SÅ hemsk att ha och göra med=)
pusspuss

2007-06-17 @ 19:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar