födelsedagspresent

idag ska jag på stan med jossi för att se om jag kan lyckas hitta ngn födelsedagspresent till den andra lilla snorisen som fyller år på torsdag. har ingen aning om vad hon önskar sig men jossi var på stan med henne igår och rekade lite, på uppdrag av mig=)
blir en sen dag eftersom jag slutar först klockan fyra och sen ska på stan, hoppas jag orkar. man orkar ju inte direkt med samma som annars nu för tiden..

idag är det fortfarande mulet och grått. skönt! fick äntligen ta på mig långbrallor och stödstrumpor=) det är sååå skönt att ha, dock har det varit många dagar då det varit alldeles för varmt. men nu=)
fick även använda min rosa/vita sjal jag köpte för ett tag sen.

jaha...länge sen jag började skriva nu. vart ensam här på jobbet och självklart börjat telefonen då ringa som en galning.. en som ringer:
- varför svarar du inte? avrför måste jag vänta så länge?
vad svarar man på det??
- jag svarar så fort jag kan. du är inte direkt den enda människan som ringer!
ja jag vet. det var varken pedagogiskt eller trevligt att säga så, men jag har inte tålamod för att vara varken eller just nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar