fruktsallad o catching up

45 minuter tills jag slutar.
har precis varit och handlat lite inför kommande mysstund med sassa. ska bjussa på fruktsallad. mumma! skulle köpa jordgubbar, eftersom jag precis läst att det inte var någon fara att äta de, (JIPPIE!!), men jag glömde såklart det.....aja, fruktsallad med en massa vattenmelon funkar också=)

så vad ska man hitta på på midsommar då?
vi har inte alls bestämt vad vi ska göra, men det lutar åt att fara till bjummis. antingen det, eller också blir vi hemma och tar det lugnt. ingen aning....ser i alla fall fram emot en långhelg. fredagen är man ju ledig och jag har även sökt kompledigt på torsdagen.
sista chansen att ta ut kompen jag har sparad för nästa vecka (sista veckan!!), har jag stägning. inte så poppis att söka ledigt då...

jag vill verkligen byta bm...ska träffa henne nästa vecka. får se hur det känns då....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar