huvudvärk

den ger sig inte. nu har jag stängt och låst dörrarna här på kontoret och tagit mig en till kopp kaffe, eftersom den förra inte verkade. kanske är det inte det utan kanske är det på grund av regnet som hänger i luften..
ska alldeles snart gå till bussen och bege mig hemåt. ska laga mat och sen bara slappa.
KANSKE fara och hämta skötväskan på barnens hus som äntligen kommit, och KANSKE fara och kolla efter dynor till våra utemöbler om orken finns och M har lust.
annars blir det bara slappa.

dagens positiva: har pluggat lite teori, och det gick bra!! =)=)=)

tack alla som skriver så gulliga kommentarer när jag är såhär nere!! de värmer verkligen och uppskattas ända in i hjärtat!!
ska försöka vara lite mer positiv i kommande inlägg=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar