insomnia

vaken nu efter en natt av noll sömn. eller jo, jag har sovit, men inte kan det vara många timmar...har ont idag, väldigt ont. men pallra mig till jobbet hade jag tänkt i alla fall. är ganska lugnt där just nu, eller i alla fall så pass lugnt att jag klarar av det. visst hade jag kunnat sjukskriva mig, men en karensdag...suck...

tog på mig klänning och vita legging när jag klv upp och och såg att det var sol. dock är det nu molning och molnen bådar inte gott. trots detta ska jag vara somrig. skönast så=) får slita på mig en kofta bara.

idag fyller jensan år. men det verkar som att det inte blir ngt kalas ikväll utan i helgen iställt, vilket i och för sig passade gansk bra då både jag och M jobbar till fyra denna vecka. blir stressigt. mysigare att fara dit i helgen och känna att man har tid. får se hur det blir.

här kommer lite bilder som jag bjussar på...



Kommentarer
Malin

Vilken söt klänning du hade stumpan!

2007-06-14 @ 09:49:37
Anna

Malin: tack sötnos=) inhandlad för jossis examen.=)

2007-06-14 @ 10:02:06
veronica

hej, Oj vad stor magen börjar bli nu ;)

2007-06-17 @ 19:30:52
Anna

veronica: jo jag vet! =) inte direkt så man kan ta miste om att jag är gravid nu=)

2007-06-17 @ 20:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar