jaha

så var man redan rastlös.
vad ska jag hitta på?
har en del olika förslag:

- baka (bröd och kakor)
- klistra in en massa foton i album
- lägga in fotona från helgen i datorn
- göra mig iordning
- förbereda middagen
- dammsuga

tror jag ska börja med att lägga in foton i datorn. efter det ska jag göra mig iordning och sen får vi se vad jag hittar på. ute har solen börjat titta fram, men jag har inget att göra utomhus just nu..
i helgen (mest troligt) ska jag och rut vara och köpa blommor och buskar. längtar! kommer bli så fint med en massa blommor här. plus att gräsmattan faktiskt har börjat ta sig. hade gett upp hoppet, men igår såg vi att den börjat bli lite grön! =) fortfarande en massa mossa och annat som ska bort, men det kommer sen.

nu ska jag lägga in foton. får se om jag kansek bjussar på lite här sen=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar