komma igång

nu kanske man kommer igång med uppdateringen av bloggen igen. har en vecka kvar att jobba innan semestern, känns inte annat är helt underbart.
har vart en mysig och händelserik helg med underbart fint väder, dock vart det bakslag på den fronten idag då det regnar ute..känns inte allt för hemskt eftersom jag jobbar och dessutom har stägning denna vecka.

har knappt fått sova inatt. vet att jag sagt det tidigare, men inatt var allra värst. vet egentligen inte vad det var, det var nog en kombination av en massa. kryp i benen, halsbränna, sendrag, ont i magen, foglossning och bara allmänt oskönt. minns inte ens att älsket varit in och sagt hej då och pussat en massa innan har for. trodde han hade glömt mig, men tydligen inte.
hade först tänkt vara hemma idag, men tänkte att jag ska försöka härda ut nu när det är sista veckan.
blir nog en tidig kväll ikväll.

har fortfarande inte smält att jag klarade teorin. lovely!
ska boka nå körlektioner nu så man kommer igång med det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar