lista

var väldigt länge sen jag kom med en lista. så här kommer en=)

Namn: Anna
Antal kuddar i sängen: 4 st. jag o martin har en var som huvudkudde, en har jag oftast mellan benen och en ligger på golvet innan natten är över
Bästa platsen på jorden: oj. just nu skulle jag nog säga vårt hem. älskar vårt hem
Bästa surftips: oj. älskar att läsa bloggar. tycker det är väldigt intressant att läsa om andras liv, så det skulle väl vara det i sånna fall.
Drömmer om: min högsta dröm just nu är att vi ska få ett friskt kärleksbarn
Favorit-tvprogram: greys, men nu är det säsongsuppehåll
Favoritbar: har ingen. skulle i sånna fall vara den på hotellet i turkiet
Favoritdryck: köpta bravos juice igår. ananas och apelsin. mumma!!!
Favoritfik: oj. på sommaren roasters då man kan sitta ute. annars..hmm..finns välduigt få mysiga fik i luleå. men kanske waynes.
Favoritfika: kladdkaka från waynes, eller en jättemuffins.
Favoritgodis: choklad
Favoritkläder: just nu måste jag ju säga mammakläder.=) nej men kanske en klänning och ett par leggings.
Favoritmat: mat vet jag inte just nu men jag har dille på hälsofil med havrekuddar just nu. kan äta hur mycket som helst av det.
Favoritmusik: oftast bra rock. men älskar härlig sommarmusik. som till exempel låten Sound of freedom
Favoritrestaurang: beror på vad man ska äta. om man ska gå ut och käka föredrar jag Exotic. de har absolut den godaste kinamaten. dock nu på sommaren är det mysigare att sitta på Waldorf uteservering.
om man ska ha pizza svara jag Pepperoni. sjukligt goda pizzor.
ska man ha sallad eller pasta eller så så måste jag säga Chatanoga.
haha, märks det att jag älskar att äta ute??=)
Frisyr:
älskar långt hår, dock har jag inte det själv. (sparar) men en snygg page är också snyggt.
Går i sömnen: nope
Har på mig just nu: svarta mammabyxor. stuprör, svart länge linne, knallrosa t-shirt, vita gympaskor, halsband med svart hjärta.
Hobby: ja jag är en shoppoholic, så...men att umgås med min familj är det absolut bästa jag vet.
Hårfärg: mörkbrunt.(i princip svart)
Kammar håret: hmm..gör snarare tvärt om. tycker om rufsigt lite tovigt hår.
Kan baka bullar: ja, med recept
Min idol: min mamma. orginellt va? men jo faktiskt.
Ogillar mest hos folk: hm.. finns en massa dålisa saker ju. bland annat folk som måste försöka vara som andra. som inte törs vara sig själv. vi är ju vuxna för guds skull. oärlighet, folks svårighet att förstå andra, egoister...
På söndag ska jag: vet inte..förhoppningsvis få spendera lite tid med M
Senast köpta skiva: Mika
Skonummer: vanligtvis 36, men nu emd mina svullna små grisklövar måste jag ha MINST 38.
Tror på evig kärlek: givetvis
Tror på spöken: japp
Tror på ufon:ufon vet jag inte, men åtminstone annat liv. vore oerhört egoistiskt och trångsynt att tro annat
Vill åka till: oj. finns mycket jag vill se. många resmål att fara till. börjar kanske nästa sommar med Liten=)
Är bra på: massor! =P
Ålder: 24
Åt till frukost imorse: gissa=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar