lyckligaste tjejen någonsin!

kan ni kanske gissa med den rubriken hur det gick på teorin??
jag klarade det!! jag trodde verkligen inte att jag skulle göra det och var helt inställd på att gå därifrån lite deppig. men mest nöjd i världen fick jag känna mig istället. underbart!
har firat med en dag på stan med lillasyster med shopping och lunch på max=)

har shoppat en massa presenter till M. hoppas att han blir glad. har ju till och med slagit in de i en massa fina paket nu när jag kom hem. =) fast om de är fina eller inte det kan disskuteras....

nu ska jag slänga mig i soffan och vila tills älsket kommer hem. är helt slut och har så ont av foglossning så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. men jag är lycklig i alla fall! =)


bjussar på lite bilder av shoppingen och mig själv idag. samt lilla Azlan som blev glad när matte kom hem


   

   

  



Kommentarer
Sassa

Du är så duktig! Du ska inte se halkbanan som ngt jobbigt eller svårt, den var hur kul som helst =) Puss o kram

2007-06-21 @ 15:14:06
Malin

GRATTIS!!!! (till både teorin och den lyckade shoppingen..hi hi)

2007-06-21 @ 15:19:43
Johanna H

GRATTIS från oss alla, (L och J som har rivit ner mitt fina nya bruna överkast från sängen i någon ny väldigt busig björnlek och N som tittar i kors och pratar med sitt babygym), och från mig förstås.:)

2007-06-21 @ 17:12:55
Anna

tack alla sötnosar!!=)

2007-06-21 @ 17:34:43
inger

GRATTIS... tvivlade inte för en sekund... men självklart nervös för din skull. Måste kännas hur jäkla skönt som helst!!!!! Grattis grattis och åter grattis!!!! Hoppas att ni får en helt underbar midsommar... vi ska vara hemma... helt själva... sååååå skööööönt! Puss och kram!!!!

2007-06-21 @ 20:36:15
Anna

inger: tack!!=) tvivlade gjorde jag så det räckte för en hel bunt tror jag=)
känns otroligt skönt att ha årminstone en del avklarad.
ha en jätte mysig midsommar ni med!!
pusspuss!!

2007-06-21 @ 21:07:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar