midsommarpaus

helt slut. trots att jag fåt sova middag...
käkade middag när M kom hem och sen for vi och handlade inför helgen. jesus vad folk det var!
dock gick det ganska smidigt så nu är vi redo att fara så fort vi vaknar imorgon.
hoppas vi får fint väder...

kom hem efter handlingen och bakade en sockerkaka med kokos, har gjort klart potatisgratängen inför imorgon och packat in allt i kylen. nu har jag precis tagoit mig en dusch och ska snart slänga mig i snarklådan med älsket som redan sover sött här på soffan. sötnosen!=)

har så ont i ljumskarna idag så jag knappt kan gå....jag vet att jag gnäller, men allvarligt, det är INTE roligt. jag hoppas verkligen att det bara är idag och att det inte kommer fortsätta vara såhär ont, det pallar jag inte...
ska njuta av ledigheten nu över helgen och sedan njuta av att det är sista veckan nästa vecka innan semestern.=)

nu ska jag sussa.

trevlig midsommar till er allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar