morgontrött

tack! jag är glad för att jag är morgontrött. tro det eller ej!anledningen är för att det känns helt underbart att bara vara vanligt morgontrött och inte dödligt trött efter en natt utan sömn. för inatt har jag fått sova, mer eller mindre i alla fall. hade svårt att somna och har i vanlig ordning fått springa på toa en massa, men vad är det jämfört med nätterna som varit??? underbart!

nu har jag precis slängt i mig lite frukost. fortfarande hälsofil med havrekuddar som är favoriten. även en hårdbrömacka med skinka och gurka.
ska idag mest troligt få käka lunch tillsammans med älsket. ska klockan 11.00 på faderskapserkännandet och sen käka lunch innan vi far tillbaka och jobbar. skönt med en paus i jobbet. onsdag idag, inte många dagar kvar nu....


Kommentarer
Sassa

Vad skönt att natten varit någorlunda =) Själv vaknade jag strax före tolv, tvingade mig själv att ligga kvar till kvart i ett = jobb i natt. Nästa vecka är jag ledig på torsdag. Funkar den dagen för dig? Hoppas det är fint väder då =) Puss o kram

2007-06-27 @ 13:57:38
URL: http://axhammar.blogg.se
Anna

Sassa: jo det var underbart att bara vara morgontrött=)
på torsdag blir toppen!! har inget inplanerat då! men vi kan väl höras ihop innan dess??
vad gör du på lördag förresten? ska till Calle i boden på Boden Alive då, ska vara nyktra båda två, men grilla och kanske gå in på området nån sväng, tänkte om du ville haka?
pusspuss

2007-06-27 @ 14:39:00
Sassa

Åh.. det hade varit jättemysigt. Men jag jobbar tyvärr natt =( Hade varit bättre att vara arbetslös, får ju ändå inte köpa ngn mobil *bitter* Så klart vi hörs före. Mailar i natt om det inte är fullt upp, så har du ngt att läsa imorgon. puss

2007-06-27 @ 15:16:33
Anna

Sassa: vad synd! hade vart mysigt om du kunnat följa med. får ta det en annan gång..
jo men jag läste om mobilen. vad sjukt!! hade också vart less kan jag lova...
maila du! du vet att jag älskar att få mail!! =)
pusspuss

2007-06-27 @ 15:32:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar