näst sista dagen

jag vet att jag tjatar, men nu är det verkligen nära. näst sista dagen!
har fått sova hyfsat bra inatt igen. det tackar jag för. dock känner jag mig ganska trött ändå, kanske kan det ha med vädret att göra..regn och rusk. mysigt, tycker jag idag.

övningskörde igår till och från pappa och rut. kändes som att det gick ganska bra faktiskt. skönt...
fast det känns fortfarande trist att jag knappast kommer klara uppkörningen innan Liten kommer. får ta det efteråt. det var ju inte planen, men vad ska man göra?

bjussar på lite bilder från imorse. suddiga, men bilder i alla fall...=)

 



Kommentarer
inger

lyckliga dig som bara har två dagar kvar... jag har ytterligare 2 veckor :-( Nåja den som väntar på nått ...osv. Har fixat passen idag... börjar kännas verkligt nu att vi ska iväg... ytterligare nått att längta efter :-) Puss och kram!!!

2007-06-28 @ 11:31:33
Anna

Inger: usch då, två veckor kvar...men du har ju nått att verkligens e fram emot=)
jobbar du igen nu eller? för visst avr du sjukskriven?
kramar

2007-06-28 @ 11:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar