njutning

kunde det bli bättre? semester, och i princip alla dagar med strålande solsken!
sitter ute på altanen och svettas, hade gärna fått fläkta liiite mer, men jag tänker inte klaga. underbara värme. så länge jag kan njuta av den och uppskatta den kommee jag vara nöjd. vem vet, om några veckor kanske jag inte klarar av att vara i solen ens...

har suttit och kämpat med en massa bilder til familjeliv igår. mina bilder är så stora så jag har fått förminska de så man ska rymma mer än 1 eller 2 st. men nu är det klart i alla fall så nu finns där bilder, och jag ska försöka uppdatera ofta...vet hur trist jag själv tycker det är med de som inte har några bilder.

hade hoppats på att baby skulle sluta tidigt idag, vilket som var tänkt. men det verkar dåligt med det. dock är klockan bara ett än så länge så än finns ju tid... de hade tydligen ringt från barnens hus igår och sagt att vagenen kommit!!!!! väntetid på skötväskan, men det struntar jag i! vagnen har kommit och det ska bli såå spännande att se hur den ser ut. om den är så fin som vi tänkt oss, men det tror jag nog..
nu ska jag kolla tradera efter sängkläder till den. endast det bästa duger till vår lilla! =P

idag är det solning av baksida som gäller hela dagen. hoppas på en utjämnning. men med tanke på hur lätt jag har att bli brun nu för tiden så ska det nog inte vara några problem...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar