orkar inte

fortfarande en great dag. kommit till jobbet nu, hunnit få i mig en kopp kaffe och surrat lite med kollegorna..
detta ställe driver mig till vansinne och blir bara värre och värre för varje dag. är inte ett dugg ledsen att jag ska sluta. visst, man ska vara glad att man har jobb, men ärligt talat är jag nog hellre arbetslös än att stanna här. är glad att jag får en spark i arslet att komma härifrån!
trots detta känner jag mig fortfarande glad och positiv.
känner mig till och med lite mysig idag, vilket späddes på av en kollegas kommentar på just det.=) precis så som man vill känna sig när det är regn och rusk utomhus.
jag hoppas att vädret kommer fortsätta. missuppfatta mig rätt, jag älskar solen, men jjst nu behöver jag en paus från värmen och solstrålarna.

igår när jag och M satt i soffan slog det mig att jag aldrig gör ngt riktigt bra. eller jo, jag försöker mitt bästa för nära och kära och så, men ni vet nått sånt där som är bra på ett helt annat sätt. till exempel lämna blod, skänka pengar till ngn, bli fadder, ta hand om herrelösa djur eller nått annat helt osjälviskt....
M fattade inte vad jag surrade om. förstod inte hur jag kunde komma på det helt plötsligt...
dock minns jag att M nyss skänkte pengar till ngn fond, så han borde ju veta vad jag pratar om.....

oh, nu kom förra sommarens vikarie! ska surra lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar