planer i stöpet

fortfarande kvar på jobbet. kanske man klarar sig igenom denna dag i alla fall.
har precis haft lunch och fått i mig lite mat.

sitter just nu i telefonkö för att boka körlektioner. var in på internet för att boka, men det fanns inte en enda ledig tid. kollade ända fram i augusti med inget..kan det vara möjligt? tänkte därför att jag skulle ringa istället, men det verkar svårt att få svar tyvärr..vad gör jag om det inte går att få en enda körlektion??
alla mina planer går ju i stöpet...
har i alla fall lyckats boka en tid hos familjerätten för faderskapserkännande. imorgon kl. 11.00 ska vi dit.
skönt att få det gjort, och skönt att få en paus från jobbet..

vill hem nu och mysa i vårt mysiga sovrum! ska tända ljus och mysa på ikväll när baby kommer hem. kanske försöka oss på att se filmen jag började med igår. om han inte blir så sen vill säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar