så underbart

vad ngn annan människas ord kan göra. till och med folk som man inte känner..
har sen igår fått så otroligt många fina kommentarer. dels här på min blogg, dels på familjeliv, dels IRL. de på bloggen kommer ju av den anledning att jag mådde så dåligt och kände mig hemsk igår. med det menar jag verkligen inte att de är mindre värda! tvärt om!
men sen har det rasat in kommentarer på familjeliv också om hur fin mage jag har, fin frisyr, fina kläder osv. det gör mig så otroligt glad! tänk att det finns folk som tycker att jag är fin=)
och idag har en kollega till mig sagt en massa fina saker som gjort att jag känner mig ganska fin igen.=) bland annat uttryckte hon sig rent spontant om min viktuppgång:
- det är ju ingenting! var glad för att du gått upp så lite!
hon har även sagt:
- du är jättefin. inte alls så där stor som jag var. jag såg ut som en blåval. du är bara vacker!
kan man bli annat än överlycklig?
och att sen M är otroligt underbar när det gäller att ge mig komplimanger gör ju inte saken sämre. han får mig verkligen att känna mig som världens vackraste kvinna. och det bästa av allt är att jag vet att han tycker det också! =)

how about that??? jag är en vacker kvinna, men en vacker gravidmage!


Kommentarer
Mia

Hej vackra Anna!
Jag läste om din mage. Min mage var ju oxå stor som du vet. Vi är ju ganska korta så magen har ju inte så stor plats att växa på så då växer den ju rätt ut. Jag fick oxå kommentarer om hur stor jag var och jag blev orolig över att barnet skulle vara enorm. Men ut kom lille Emil på 3470 gr och 49 cm lång. Så det stämmer inte alltid :-)
Du behvöer inte oroa dig! Allt är säkert jätte bra med lill bebisen! Men det är ju ändå bra att dom kollar upp, då vet du ju sen att du inte behöver vara orolig.
Jo...jag hade en kompis som var gravid samtidigt som mig. Hon fick göra tillväxt ultraljud för dom trodde att barnet var så litet för att hon hade en liten gravid mage. Men ut kom en tjej på 3800 gr. Så hon var ju inte liten :-)
När man är gravid så finns det ALLTID något att vara orolig för. Tyvärr så tar det ju inte slut när barnet kommit ut. Då är man orolig för bebisen. Men det är väl så det är att vara MAMMA:-)
Stor Kram till dig!

2007-06-12 @ 14:45:07
Anna

Mia: tack underbara du!
alla erfarenheter och all info uppskattas just nu kan jag lova. finns ju inget värre som kan hända än att ngt skulle vara fel med ens barn...
önskar å ena sidan att detta bara ska vara slut nu så man slipper oroa sig, men som du säger har man ju en massa annat att oroa sig över då istället....=)
tack igen söta du!
kramar!!

2007-06-12 @ 15:03:05
Johanna

Vad heter du på familjeliv? Jag har nyss fått barn och har en sida där.

2007-06-12 @ 20:00:46
Anna

Johanna: jag heter miniskrutten på familjeliv=)

2007-06-12 @ 20:38:09
Johanna H

En till johanna:)

2007-06-15 @ 09:27:51
Anna

johanna H: jo, jag trodde det var du tills hon frågade om familjeliv=)

2007-06-17 @ 09:21:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar