saknad!!

nu får han ta och komma hem!!!
nu har han vart borta mer än ett dygn. visst, jag vet, det är ingenting egentligen. men det är det för mig. har spenderat två dagar och en natt utan honom...usch..
min man är verkligen fantastisk, och jag älskar honom mer och mer för varje dag som går!

igår pysslade jag bara om oss (mig och magen) en massa...myste på med film i soffan. åt jordgubbar med mjölk (mumma!) och slappade.
det var såå skönt, och jag blev faktiskt inte speciellt rastlös heller. så annat än att jag saknade älsket en massa hade jag riktigt mysigt.

idag har jag sovit länge. myst med Azlan, som väckte mig på morgonen. solat en stund, ätit middag och nu är jag nyduschad och luktar gott. sitter här i min nya tröja från hm, vida byxor från jc och pippilotter i håret.
ska snart se reprisen av greys som jag missade i onsdags och sen kommer nog M!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar