sista dagen

sedan är jag ledig igen. underbart! om jag ska vara ärlig har inte denna vecka varit speciellt betungande, dock bävar jag för nästa vecka då jag dels har stägning, dels ska vi iväg med jobbet på fredagen. ska på utbildning med hela företaget. blir aktiviteter på kvällen men jag avstår. inte det roligaste att umgås med människor som är kanon i arslet när man själv är nykter. speciellt när det är människor man knappt känner..

idag ska jag i vanlig ordning till körskolan och plugga teori efter jobbet. hoppas att det går bättre denna gång. sist kändes det som att det varken gick framåt eller bakåt. stod och stampade på samma ställe tills det var dags att åka hem..men nu har jag faktiskt pluggat på lite på det som jag missade på. hoppas det gör skillnad..börjar känna lite panik... har ju även sluttestet kvar sen.

igår var det fullt upp. eller både och skulle jag väl säga. hade först en riktig slappardag när M var på rally. slappade, la in bilder i datorn, pluggade lite, gjorde mig i ordning och sen kom M hem igen. eftersom jag då knappt gjort nått alls på hela dagen var jag ganska rastlös. M var trött men jag tvingade liv i honom=)
for på waldorf och käkade brakmiddag ute i solen på deras terass och myste på. efter det blev det övningskörning ut till sandnäset och hälsa på carro och erik, vidare hem för att hämta kira, till gammelstan och säga hej till svärmor + sambo, vidare till bergnäset och trolltjärn för volleyboll med vänner och sedan hem.
med andra ord fick jag köra en väldans massa igår och det går bara bättre och bättre. dock finns det saker jag verkar ha svårt att få in i min lilla ärthjärna hur mycket M än "skäller" på mig....till exempel att sakta in när jag ska svänga...va? normalt? är det inte vanligare att man kör som en snigel....???

idag ska jag som sagt plugga igen. men efter det väntar mys med sassa. åh, ska bli så mysigt. underbart solväder och fantastiskt sällskap. ska nog mest troligt till waldorf och deras uteterass igen. var ju där igår, men det gör inget. deras biff med purjolök är svårslagen!samt terassen med utsikten. dock kommer jag nog inte ha tid med utsikten, känns som att vi har så mycket att surra om!

åååh vad jag längtar tills jag har körkort!!! vilken frihet.....vilka möjligheter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar