snart

slutar jag!
i och för sig känns det inte som att jag gör det eftersom jag ska in till stan och plugga. men jag får i alla fall lite miljöombyte. jag hoppas på att jag kommer klara det idag, men jag tror att jag ska dit på torsdag även om jag gör det. det är ju trots allt en repetitions-fas så den kan man kanske inte göra för många gånger...
sen blir det hem och göra middag. tomtegröt och grillkorv=) eller kanske bara yoghurt och smörgås..får se.
egentligen skulle jag behöva fara hem och vila, men jag måste verkligen plugga....

vill att det ska bli fredag nu så jag får se min älskade lillasyster sjunga och får ge henne hennes present.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar