svalare

idag verkar det bli en svalare dag. om jag ska vara ärlig så känns det ganska skönt. visst, det är underbart med solsken och sommar. men jag behöver pusta ut lite...=) desutom jobbar jag till fyra denna vecka och kommer inte kunna njuta av nån sol, så...(ego)

ska till bm idag nu på morgonen innan jobbet. längtar! är alltid lika mysigt att gå dit..kommer komma lite sent i och med att det inte går så många bussar härifrån byn, men det gör nog inget. brukar oftast få vänta hur som helst.
måste kolla med henne om hon har ngt tips om vad man kan göra mot min svällning..blir bara värre och värre. skorna jag köpte när jag inte kunde ha några andra och köpte för stora kan jag snart inte ha längre...

vart myskväll igår efter att M kommit hem. myste en massa och sen for vi och hyrde film och myste vidare. underbart att ha honom hemma igen! =)

nu ska jag ta och diska undan min frukost här innan jag beger mig..
ska försöka hinna ta lite bilder också och lägga in. får se om det hinns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar