Tjejsnack v.26

Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar?
oj..hela midsommar var jättemysig!

Vad för ?vardagsgrej? får dig att känna extra mycket glädje?
gissa! självklart när Liten sparkar i magen min..eller när man nästan kan fånga en lite fot som petar ut=), eller när älsket tittar på mig och säger att han älskar mig, att jag är duktig osv..

Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
hmm..försöker göra folk glada dagligen. men jag tror älsket blev glad igår när jag gjrot fint i sovrummet, gjort en tallrik med mat till Kira som väntade i kylen och matlåda till honom till idag.


Vad är det ?bästa som har hänt? dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
oj...haha, det var ju det jag skulle svara för den som inte kunde gissa det!
det bästa som hänt mig var att träffa Martin. utan tvekan!


Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?

Ser fram emot att Liten ska komma. Annars har jag en del små "delmål" eller vad man ska kalla det:

- UL på tisdag (får se Liten!!)
- semester from nästa vecka
- semester tillsammans med älsket 3 veckor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar