trött!

just hemkommen från pappa och rut.
har bara kommit hem, lagat middag, ätit, fått besök av svärfar, duschat och sen for vi iväg, så inte har det blivit nå vila middag idag, och det känns kan jag lova. är väldigt trött nu och kommer nog somna gott när jag lägger mig. hoppas jag i alla fall.

imorgon har jag avvecklingssamtal med chefen. skulle haft det i förra veckan men det hanns inte så det blir imorgon istället. ska gå ut och käka lunch tillsamman och jag skulle gissa att det blir mer än 45 minuter som vi annars har. så imorgon blir det ännu en paus från arbete och kontoret.

måste bara få tillägga en sak innan jag säger godnatt.
de röd/vit randiga leggingsarna jag köpte från POP idag. mitt bästa köp någonsin!! man kan dra de upp över hela magen. underbart!
Jag undrar om M tycker samma sak...?? om än inte så het så kanske lite lite charmig i ena kanten i alla fall.....??
godnatt!


Kommentarer
Frida

Jag tycker det låter väldigt skönt
med dina leggings! =)

2007-06-28 @ 07:44:20
Anna

Frida: det är dom! jag lovar!! =)

2007-06-28 @ 10:29:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar