underbara sommar!

vilken dag! helt underbar....
vaknade klockan nio och redan då var det 20 grader varmt i skuggan. slängde i oss frukost, var o handlade lite på coop och sen for vi till storsand och badade med kira. var mysigt, men bökigt med magen...kan ju knappt ligga. så till nästa gång vet vi att vi ska ta med oss ngn slags solstol=)
åt mackor till lunch på stranden och sen for vi hem.
fick besök av karlsson och cissi, kastade lite pil och fortsatte njuta av solen.
calle kom förbi och käkade middag med oss. (kycklingsallad) och nu ligger vi i soffan och slappar.
baby har precis målat tånaglarna på mig (gullunge!!), eftersom det är lite långt ner för mig nu...

midsommar var supermysig.
spenderades som sagt i bjummis med vänner.
blev en massa god mat, jordgubbar med grädde, kubb, bastu och en massa massa mygg.=)
dagen efter blev det bad med vovvarna, sol och sedan hemfärd på eftermiddagen.
var alldeles slut, nästan som att jag var bakis..dock var det bara trötthet. höll ut till klockan två på midsommarafton, vilket var länge sen, men det fick jag igen dagen efter...

nu ska jag äta lite glass, eller kanske vattenmelon...
en veckas jobb kvar, sedan....ledighet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar