underbart

precis idag ville jag gärna ha sånt väder som det nu är. regn och mulet och grått. faktiskt..
slutar klockan två och då kan jag med gott samvete fara hem och vila och slappa och göra ingenting. skönt!
har ont idag och känner att det inte blir många knop...

imorgon ska jag ju till labb och kolla glukos. hoppas hoppas hoppas att allt är som det ska...att min mage är stor, det kan jag mer än gärna leva med bara att är bra med Liten....känner en viss oro, men försöker att inte stressa upp mig och tänka så mycket på det.

jaha. nu är det gemensamt fika!
återkommer


Kommentarer
Malin

Det är nog lungt gumman! Du ska se att allt är bra! Och det är FINT med en stoooor mage! Tråkigt att vi inte kunde komma igår, men vad säger ni om typ onsdag att träffas? älskar dig!

2007-06-18 @ 11:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar