varit hos bm

och kommit tillbaka. känns mycket mycket bättre nu med allt. hade en riktigt bra pratstund med henne och kom ihåg att fråga allt som jag skulle.
mitt hb hade gått upp lite vilket kändes bra. då vet man ju att det hjälper att stoppa i sig dessa äckliga järntabletter..
blodtrycket var bra och lilla hjärtat slog precis som det skulle.
dock hade mammamagen växt ännu mer och bm ville att jag skulle få ett till UL. de hade hunnit stänga men hon skulle ringa och boka en tid direkt imorgonbitti och återkomma till mig.
anledningen till att man gör detta är för att konstatera att det är mängden fostervatten som gör mig så stor. det var ingen fara för Liten i alla fall i och med att glukosbelastningen var som den skulle, och hon kunde även säga att det inte hade att göra med att jag äter för mycket eller för onyttigt, utan att det bara är magen som är stor. skönt att kunna pusta ut helt och hållet och veta att det inte är ngt jag själv gjort.
hon tyckte det var bra att jag har semester nu efter denna vecka så jag evrkligen får vila upp mig. hon sa att eftersom jag i princip är lika stor som en fullgången så är det tungt för mig och jag skulle inte ha orkat jobba mer. hon sa även att om det blir så att vi inte kan fara på semester för att jag är så stor så ska jag genast höra av mig till henne för att bli sjukskriven. och som det lät på henne kommer jag även bli sjukskriven direkt efter min semester.
åh, det var så skönt och en sån lättnad att prata med henne idag. att få vettiga svar och få veta att man inte är överkänslig som gnäller ibland och känner att det är jobbigt...

mindre än en timme tills jag slutar nu. skönt! 1 dag avklarad.
ska kila över på affären och handla lite innan jag tar bussen hemåt. M jobbar över lite ikväll så det blir middag för mig själv. kunde egentligen inte vara mer passande med tanke på att jag misstänker att jag kommer slockna så fort jag fått i mig middagen...
med all rätt dessutom! =)


Kommentarer
Emma

Hej Anna! Jag undrar hur du fått din blogg så fin med egna bilder i rubriken och så? :)
Kram! / Emma

2007-06-25 @ 16:01:49
URL: http://www.emmsownesit.blogg.se
Sara

Hej, tänkte bara höra hur mycket du har gått upp? Jag är i vecka 25 och har gått upp 10 kg.

2007-06-25 @ 18:19:57
Anna

Emma: jag har tagit en mall som redan fanns som hade en bild upptill och sen bytte jag bara länkadressen till den. har lagt upp den på en sida som heter pixbox och sedan länkat dit.

2007-06-25 @ 21:01:56
Anna

Sara: oj, jag vet inte riktigt. är ju i v.30 nu och sen inskrivningen har jag gått upp ca. 12-13 kg.
finns du på familjeliv eller har du nån hemsida?

2007-06-25 @ 21:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar