vill inte alls jobba imorgon..

ja igår var vi verkligen igång hela dagen och kvällen, och ända in på natten...
började med att hämta vagnen. sååå fin!! (kommer bilder sen)
var och kollade lite efter dynor till våra nya utemöbler och sen for vi till arcus och kollade bilutställningen med calle och engman. jag och martin for vidare för att käka lunch. blev en sallad på chatta där robban dök upp! =)
hem och lämpa av sakerna och sedan och handla lite och kolla mer dynor..
när vi kom hem satt calle och engman på altanen våran och mådde gott i solen=)
spelade lite crocket och sen blev det grillning. häggan och josse kom förbi och åt med oss, kubb-turnering och sedan vidare på fest hos engman på porsön...
frida och johan kom sen och hämtade upp oss där och vi for hem till oss och surrade lite. käkade jordgubbar och vattenmelon och spelade lite mer kubb i kylan ute..
hade en otroligt mysig och kul dag! dock har jag fått känna på det inatt och idag. känns ändå som att det var värt det.

har idag sovit länge. var alldeles slut på morgonen så vi sov och mös vidare ett par timmar. kom inte upp förän kring elva. käkade frukost och satte igång med gräsklippningen. så nu är vi precis klar med det...tog några timmar..
M har gått med trimmern och jag med vanliga. orkade nästan hela gräsmattan själv...ena sidan fick martin ta då jag kände att jag inte orkade mer...
känns i fossingarna nu och jag vet att jag borde vara med försiktig, men hur kul är det att bara sitta och glo??

nu ska vi, nyduschade och solbrända, bege oss mot Coop och åter försöka hitta dynor, samt handla.
sen blir det att laga middag. blir en fräsch sallad i solen på altanen.
mys!

vill inte alls jobba imorgon...=/ detta är ju livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar